LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Hadewijch (2009) 6,72 18
2 Poza szatanem (2011) 6,55 11
3 Flandria (2006) 6,67 6
4 Dwadzieścia dziewięć palm (2003) 6,40 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ludzkość (1999) 7,58 12
2 Flandria (2006) 7,29 17
3 Życie Jezusa (1997) 7,33 9
4 Camille Claudel, 1915 (2013) 6,88 25
5 Poza szatanem (2011) 6,80 25
6 Hadewijch (2009) 6,69 29
7 Dwadzieścia dziewięć palm (2003) 6,62 21
Seriale:
Mały Quinquin (2014) 7,94 17
1. Poza szatanem 9.5/10
2. Ludzkość 8/10
3. Życie Jezusa 8/10
4. Dwadzieścia dziewięć palm 8/10
5. Camille Claudel, 1915 8/10
6. Flandria 8/10
7. Hadewijch 7/10
1. Dwadzieścia dziewięć palm 10/10
2. Flandria 10/10
3. Hadewijch 9/10
4. Ludzkość 9/10
5. Życie Jezusa 8/10
6. Poza szatanem 8/10
7. Camille Claudel, 1915 5/10
Ja dziś biegnę na najnowszy: http://www.filmweb.pl/serial/Ma%C5%82y+Quinquin-2014-698093. Z recenzji wynika, że to jakaś rewelacja. Dawno nie słyszałam takich zachwytów, szczególnie w kontekście tak niszowej produkcji.
1. Flandria
2. Mały Quinquin
3. Życie Jezusa
4. Hadewijch
5. Ludzkość
6. Dwadzieścia dziewięć palm
7. Poza szatanem
8. Camille Claudel, 1915
9. Jeannette. Dzieciństwo Joanny d'Arc
10. Martwe wody
1 - Wierząca - 7
2 - Martwe wody - 6
3 - Coincoin i nieludzie - 6
4 - Mały Quinquin - 5
5 - Życie Jezusa - 5
6 - Dwadzieścia dziewięć palm - 5
7 - Camille Claudel 1915 - 5
8 - Ludzkość - 4
9 - Jeannette. Dzieciństwo Joanny d'Arc - 3
10 - Poza szatanem - 3
1. Poza Szatanem - 10
2. Hadewijch - 9
3. Jeanette. Dzieciństwo Joanny d'Arc - 8
4. Flandria - 8
5. Mały Quinquin - 7
6. Dwadzieścia dziewięć Palm - 7
7. Coincoin i Nieludzie - 7
8. Camille Claudel, 1915 - 6
jednak małe korekty,zmiana oceny:
Życie Jezusa - 8 (tak patrząc z perspektywy czasu film wydaje się bardziej spektakularny)
Flandria - 7