Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Rybka zwana Wandą - 10 2 - Szajka z Lawendowego Wzgórza - 9 3 - Pościg - 6 4 - Hunted - 6 5 - The Third Secret - 6 6 - The Titfield Thunderbolt - 6 7 - The Love Lottery - 6 8 - Painted Boats - 5