PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=607509}
7,2 3 001
ocen
7,2 10 1 3001
Ghost Master
powrót do forum gry Ghost Master

Gram w tą grę od około 7-8 roku życia aż do dzisiaj :3 Jaki jest wasz ulubiony duch ? :p Mój to
Ognisty Omyk, Mara Larum i Luźna główka :) Polecam tą grę ;)

ocenił(a) grę na 10
misia1147

Ps. Szkoda że nie ma drugiej części :(

ocenił(a) grę na 10
misia1147

Też żałuję że nie ma 2 części, ja już w głowie mam tyle pomysłów na nowe misje i duchy(aż czasami szkoda że nie mam wystarczająco kasy bo bym sfinansował takie przedsięwzięcie...) rozwinąłbym wątek Dr. Opętar i wszystkim duchom wprowadził to co Zawiejowi czyli raz uwolnisz a korzystasz z ducha w przyszłych i przeszłych misjach.

ocenił(a) grę na 10
misia1147

Mara Larum bezdyskusyjnie najlepszy duch :) Po zakupie wszystkich mocy, przydatna w każdej misji i bardzo skuteczna w straszeniu. Jakby miała np. torsje zamiast kakofonii to już w ogóle miazga :)

ocenił(a) grę na 10
ElGladiator

Zgadzam się :) Jedyne co denerwuje to kiedy ma rozkaz wykonywania wszystkich mocy i wykonuje ciągle Szalone zaproszenie, bo tamte moce się ładują xd Ale to taka pierdoła, więc żadnych wad nie ma :) A najgorszy duch według Ciebie to...? :)

ocenił(a) grę na 10
misia1147

Ciężko wskazać tego jednego. Dla mnie cienki jest np. wicherek, ta latająca czaszka z Blair, duchy lustrzane (Zjawisko i Lady Makabret), oba króliki oraz Kosz-mar i Śpioch :D
Tak wiem, zapłon Explorer ;)

ocenił(a) grę na 10
misia1147

Chociaż prawdę mówiąc (bo ostatnio znowu sobie zagrałem) to najpotężniejszym duchem pod względem mocy to jest Błyskotka. Jedyna wada, że ma przekaźnik ciało, który jest zawsze gdzieś w odludziu ;/ Tak więc uważam, że Błyskotka to najpotężniejszy duch, a Mara Larum to po prostu mój ulubiony :D

ocenił(a) grę na 7
ElGladiator

Okej, nie wyróżnię się zbytnio, ale bezapelacyjnie Mara Larum to mój ulubiony duch :D

Pobierz aplikację Filmwebu!